Priprema za Tjedan financijske pismenosti u GMAR Vinkovci
Povodom Tjedna financijske pismenosti uključili smo se na natječaj Ekonomskog fakulteta u Zagrebu te smo izradili dva digitalna plakata na temu Konverzije. Prethodno smo proveli anketu u maturalnim razredima koja je bila vezana za poznavanje financijskih pojmova, navika i oblika potrošnje te vlastitu prilagodbu na novu valutu euro.

Objavio: Ivan Švaganović

Datum objave: 14.03.2024.

Prilikom izrade plakata puno nam je pomogla profesorica Mihaela Gelemanović  Pracaić koja je doprinijela vizualnom konceptu plakata. Oba tima učenika su uporno gradila ideju te plakati čekaju prosudbu stručnog žirija.

Također, gost predavač na temu Financijskog opismenjavanja bila nam je i gospođa Zrinka Jurić, predstavnica Erste Banke, koja je veliki broj maturanata upoznala s pojmovima žiro i tekući račun, trajni nalog, vrstama kredita i oblicima štednje. Uz zanimljivo predavanje, bile su zanimljive reakcije učenika koje uskoro čeka vlastito planiranje potrošnje i navika štednje. Pouka predavanja bila je: ‘Treba znati zaraditi novac, ali i zadržati ga.’

Josipa Schweizer Matić, prof.