Rad na temi bio je proces koji nije imao za cilj stvaranje završnog umjetničkog rada već učenje kroz istraživanje različitih pristupa i utjecaja na oblikovanje i tumačenje ljudskog tijela kroz povijest umjetnosti, kao i stvaranje kritičkog stava o temi jer ljudsko je tijelo sveprisutno i kreativno sredstvo komuniciranja i u današnjem društvu.
S obzirom na to da postoji mnoštvo različitih likovnih pristupa u prikazu ljudskog tijela, učenice su zadanu temu istraživale kroz dvije faze. U prvom dijelu nakon istraživanja učenice su oblikovale edukativni plakat s naslovom Načini oblikovanja forme u likovnoj umjetnosti koji je trebao opisati i vizualizirati zadane likovne pojmove. Nakon županijske razine radovi su poslani na vrednovanje državnom povjerenstvu koje je uputilo poziv za 2B razinu i sudjelovanje u Istraživačkom atelieru.
Na ovoj razini zadatak je proširen: naglasak je stavljen na istraživanje zadanog stilskog pristupa temeljem kojeg se izrađuje praktični rad kao interpretacija teme, a služio je kao podloga za tumačenje stilskog pristupa.
Učenice su svim fazama istraživanja zadatka pristupile interdisciplinarno koristeći znanja iz različitih nastavnih predmeta, pokazujući visoku razinu informatičke i medijske pismenosti, razumijevanje likovnoga jezika i postupaka te sve to vješto uobličile u radove koji su na državnom natjecanju prepoznati kao vrlo uspješna i kreativna rješenja na zadanu temu.
Učenica Klara Crčić osvojila je prvo mjesto, Treza Turić peto i Lucija Adžaga šesto mjesto.
Ponosni smo na uspjeh naših likovnjakinja koje sigurnim putem slijede svoje snove.
Mentorice
Mihaela Gelemanović Pracaić i Mirela Blažević


